Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մարաթոնյան վազք ընտրություններից առաջ, կամ կուսակցապետերն ու օլիգարխները

Մարաթոնյան վազք ընտրություններից առաջ, կամ կուսակցապետերն ու օլիգարխները
26.10.2010 | 00:00
Դիտվել է՝ 5263

Մեկնաբանություններ